a story to tell :'((

(A girl and guy were speeding over 100 mph on a motorcycle)
Girl: Slow
down. Im scared.
Guy: No this is fun.
Girl: No its not. Please, its to scary!
Guy: Then tell me you love me.
Girl: Fine, I love you. Slow down!
Guy: Now give me a BIG hug.
(Girl hugs him)
Guy: Can u take my helmet off and put it on? Its bugging me.

In the paper the next day: A motorcycle had crashed into a building because of break failure. Two people were on the motorcycle, but only one survived.
The truth was that halfway down the road, the guy realized that his brakes broke, but he didn't want to let the girl know. Instead, he had her say she loved him, felt her hug one last time, then had her wear his helmet so she would live even though it meant he would die.

Sunday, September 5, 2010

muka buku

amy tuanputerii
ya,
dah kembali.
apa tu?
nama facebook aku la gile
aku da activate balek dah
dah malas na layan sebenarnya
tapi fikir kawan kawan dan kawan aku
aku on lah balik

stress?
agaklah.bukan.lebih kepada sakit hati
menyampah pon ada gak
aku online tengok mukabuku tu bukan ada apa

bestfriend aku?
masih ada
teman aku selamanya
dfanheartcore pon same
ikut jejak langkah kawan karib dy nih
kami layan
layan kau orang yang kami rase perlu dilayan
yang terasa diri tak terlayan oleh kami
hah!
aku sarankan
kau blah jep.
kau tergolong dalam mereka mereka yang kami menyampah

musuh?
tidak.kami bukan jenis mencari musuh
hanya sekadar mengelak dari terjerumus dalam lembah memaki hamun org ta berdosa
copcop.kau ta berdose?
hmm.tu aku serahkan pada yang ESA.

sekian.

1 comment:

zakwan said...

amyyyyyyy..... erm......
stress sgt wa tgk lu ni..
lek amy ea.... chill jek....
yg pntg semangaaaaaaaaaatttttt tu kene ade.. heheh...

follower blog ini :)