a story to tell :'((

(A girl and guy were speeding over 100 mph on a motorcycle)
Girl: Slow
down. Im scared.
Guy: No this is fun.
Girl: No its not. Please, its to scary!
Guy: Then tell me you love me.
Girl: Fine, I love you. Slow down!
Guy: Now give me a BIG hug.
(Girl hugs him)
Guy: Can u take my helmet off and put it on? Its bugging me.

In the paper the next day: A motorcycle had crashed into a building because of break failure. Two people were on the motorcycle, but only one survived.
The truth was that halfway down the road, the guy realized that his brakes broke, but he didn't want to let the girl know. Instead, he had her say she loved him, felt her hug one last time, then had her wear his helmet so she would live even though it meant he would die.

Thursday, September 9, 2010

ceritabekasCINTAaku

aku dan kau sememangnya berbeza.

aku,
jahat.
didnt think of others
terlalu nakal
terlalu zalim
terlalu bising
terlalu self-centered
tidak mahu mengalah
hanya sekadar tidak mahu mengalah
i'll fight till end
tapi aku sedar
setiap perlawanan ada yang menang dan ada yang kalah
its the main rule of the game
kalau dua dua nak menang
takan ada ending kan
jadi aku mengalah
mengalah bukan kerana aku putus asa
tapi sebagai tanda aku menutup cerita saja

dia,
sememangya baik
sangat manja
sangat penyayang
dia pandai menjaga "hati"
dia sayang awk gila babi
dia cinta awak
awk hidup dan matinya
u r her everything
ingat sampai mati

awk,
jujur.
baik hati
juga seorang yg penyayang sepertinya
dan awk,
perlu syg dia
perlu cinta dia
awk suka yang "will fight for you gile babi", bukan
u should be one too
fight for her like she does
be loyal.
sampai bila bila

kau dan dia chemistry tu sentiasa ada
kau dan aku belum lagi wujud
bio, add math apatah lagi bahasa melayu

kau sangat mencintainya
dan aku, hanya sekadar persinggahan
aku appreciate.
somehow you make me happy
at least kau buat aku hilang rindu pada dia yang dulu.

andai kata dia adalah segalanya
andai kata dia pemberi kebahagiaan
andai kata kau hidup dan matinya
terimalah dia seadanya
sepertimana dia terima kau sekarang dan selamanya

sayang selagi mampu
cinta selagi boleh

mereka kata kau bangsat
kau jantan ta guna
tapi aku kata
kita bukan jodoh untuk bersama
hanya sekadar rakan seperjuangan
sepertimana kau kata
nii semua takdir
kerja tuhan
DIA da susun
dan setiap yang berlaku ada hikmahnya
hanya lambat atau cepat kita merasa

aku minta maaf kerana buat kau kecik hati
tapi aku teguh pendirian
aku nekad
aku dan kau tiada pertalian
seperti dulu sebelum titik permulaan

tiga december
masih menjadi kenangan bersama
tapi hanya kamu semua
aku mengundur diri dari segalanya
teruskan usaha
perjuangan blood sampai ke akhir hayat

salam lebaran. mintak ampun mintak maaf
atas segalanya yang menimpa
kau kau kau dan kau

sekian. wassalam.

1 comment:

zakwan said...

kite blood sampai mati..!!!!!
aku syg korg sume.... :))
selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin......

follower blog ini :)