a story to tell :'((

(A girl and guy were speeding over 100 mph on a motorcycle)
Girl: Slow
down. Im scared.
Guy: No this is fun.
Girl: No its not. Please, its to scary!
Guy: Then tell me you love me.
Girl: Fine, I love you. Slow down!
Guy: Now give me a BIG hug.
(Girl hugs him)
Guy: Can u take my helmet off and put it on? Its bugging me.

In the paper the next day: A motorcycle had crashed into a building because of break failure. Two people were on the motorcycle, but only one survived.
The truth was that halfway down the road, the guy realized that his brakes broke, but he didn't want to let the girl know. Instead, he had her say she loved him, felt her hug one last time, then had her wear his helmet so she would live even though it meant he would die.

Thursday, July 8, 2010

hidup penuh dalam balang biskut

hidup nii macam roda.kadang kadang macam roller coaster.ada pulak yang claim life nii tempat menderita.kawan aku kate dy punye macam naik solero shot.naik pelan pelan kayuh..time jatuh.huh.na tergugur jantung paru2 hati limpa semua na terkeluar.
aku punye cerita? tatau da na cakap apa. end up story. aku jadi macam nii. berhenti berharap
memang itu yang dy harapkan
jangan berharap
kawan aku tolong tanam ayat strong dy dalam kepala otak aku nii
"ta semestinye kau sayang orang tu,kau perlu memiliki dy"
okay kawan. kau tolong bajakan sekali ye? siram tiap tiap hari. kasi subur sepanjang masa
biar hati aku nii jadi macam taman bunga yang ada pagar elektrik sepanjang taman.bukan macam ais yang keras.tapi bila keluar peti sejuk terus cair pastu menjalani proses penyejatan hilang jadi awan yang lepastu berjurai jadi hujan.
ta sanggup da.
hati aku da cukup penat layan serangga rakus yang musnahkan bunga2 aku nii. ta pasal2 kena beli benih baru.tanam balik. penat der.panas terik matahari ta kire lagi. tambah tolak debit kredit. lama lagi na tumbuh bunga baru
nah kau,
your guardian angel - the red jumpsuit apparatus satu.



p/s : terima kasih daun keladi.but, am not ready.end
pss : lagu nii hanye berkenaan dengan brazil.bukan spain atau argentina.
sekian

No comments:

follower blog ini :)