a story to tell :'((

(A girl and guy were speeding over 100 mph on a motorcycle)
Girl: Slow
down. Im scared.
Guy: No this is fun.
Girl: No its not. Please, its to scary!
Guy: Then tell me you love me.
Girl: Fine, I love you. Slow down!
Guy: Now give me a BIG hug.
(Girl hugs him)
Guy: Can u take my helmet off and put it on? Its bugging me.

In the paper the next day: A motorcycle had crashed into a building because of break failure. Two people were on the motorcycle, but only one survived.
The truth was that halfway down the road, the guy realized that his brakes broke, but he didn't want to let the girl know. Instead, he had her say she loved him, felt her hug one last time, then had her wear his helmet so she would live even though it meant he would die.

Thursday, June 4, 2009

myHEARTaches..

u r my everything...
my mind..
my soul sygg~
u control every bit of my heart..
i've tortured myself just because of u..
nn dats all just bcoz I LOVE YOU sygg~~
i remembered d'first move dat u make me fall for you..
kte maen badminton same2~
tgn kte terseliuh...
awk urutkn :))
then u make me smile again..
u never care how i look..
how i smell..
da la sgtt serabut dat time :DD
busukk banget~
bt u accept me as i am..
igt lagii time kte kne kjaa ngan awk..
pas2 jatuh smapi darah2 lutut ngan siku..
xnk bgn..
awk pujuk bru bgn..
haha :DD
malu sbnanyee~ngee ;pp
pastu awk dukung kte kt blkg~
bestt sgtsgt~
awk kjar kte time nk pujuk..
semua tmpat pn ad memory kte ngan awk..
jb is heaven for me..
awk sggup carii en brg yg kte nk..
bli en utk kte..
awk sggup call kte siang mlm..
smpi g bli topup mlm2..
eventho kdai jao gle..
then,awk slalu manjekn kte..
usap kpale kte..
sygg kte jep..
awk slalu pesan jgn nakal2..
pastu ad gak time maen futsal..
bola kne muke kte..
haha :DD
dat time pn awk pjuk kte kn..
eventho dat time awk nga marah kat kte..
bt still..
u came for me :))
awk suap kte time makan..
awk xkesa pon ap yg org len ckp..
awk sntiase ad ngan kte..
even jao..
tp tu dlu..
u always support me in any situation..
dlu time mama pegii..
awk support kte~
bg semangat kt kte..
awk semangat kte sygg..
then,oneday kte kne pegii jao..
g study..
kte nk study jb jep..
msuk form6..
tp papa ta kasi..
then,awk suruh jgk kte pegii..
kte rsaw..
tkut..
tanak jao ngan awk..
tp demi papa ngan mama nn forsure utk awk...
awk kate demi awk g la study kt kl..
then..kte ikut gak..
g study kt kl..
kte busy sgtsgt..
dgn jd exco nye..
byk meeting kne g..
slalu xlyn awk ble call..
ad jep keje kte nk buat..
study laa..
ap laa..
then..i've got my 3pointer..
eventho its not good enough..
cuz i didnt reach my target..
bt,all i wanted to highlight here is..
how busy i am nn how i neglected u in d'past..
until there is sumone else dat fill in ur heart..
d'2nd semester..
bru kte dpt taw..
awk ckp..
awk sygg kte..
kte lagi awk sygg dari dy..
tp,,awk sygg dy jgk..
knape..
why there must b sumone else in ur heart?
am i not good enough for u?
klaw awk sygg kte lbey..
nape xleh lpaskn dy?
npe xleh lpekn dy...
kte bole setia ngan awk..
kte bole jujur ngan awk..
kte g mane..
kte ngan sape..
sbb awk..
kte xcari org laen..
kte xbole ngan org laen..
at first suke..
tp ble igt kt awk..
ta jd na suke...
kwn jep..
kte try nk lpekn awk..
try nk dkt ngan org laen..
tp susaaa..
its hard for me to proceed..
final exam kte for dis 2nd sem..
tataw kte buat ap...
yg kte igt cme awk...
rsaw kt sygg..
npe awk buat kte cmnii..
kdg2 kte pk..
npe kte knl awk..
npe kte leh sygg awk..
ap sla kte kt awk...
jgn seksa kte lg...
kte nk ngan awk..
tp hati kte maken saket..
kte nk lpaskn awk..
tp kte xleh tgk awk ngan org laen..
sorry sygg..
eventho kte nii bkn sape2...
tp sygg kte kt awk..
will be forever..
437~

No comments:

follower blog ini :)